Často kladené otázky

Typ vlasů

Jsou vlasy k prodloužení pravé?

Ano, naše vlasy k prodloužení jsou 100% pravé lidské evropského typu v nejvyšší REMY kvalitě. Výjimku tvoří pouze clip culíky, které nabízíme jak z pravých vlasů, tak i z japonského kanekalonu.

Který typ vlasů je nejlepší?

Jednoznačně jsou to 100% lidské vlasy evropského typu. Tyto vlasy jsou bohaté a na dotek velmi jemné. Výhodou je i možnost je tepelně i chemicky upravovat, například natáčet, rovnat, barvit apod. Tyto vlasy najdete právě v naší nabídce.

Co znamená označení REMY?

Toto označení vystihuje vlasy s kutikulou pouze směrem dolů, tudíž je maximálně omezeno nežádoucí zacuchávání. Zjednodušeně řečeno, tak jak byly vlasy ustřiženy, tak ve stejném směru je z nich sada vyrobena, všechny vlasy jsou tedy ve svém přirozeném směru a necuchají se jako ty běžně vyráběné bez remy označení.

Délka

Jakou délku příčesku si mám objednat?

Tento dotaz je velmi individuální, záleží na Vašich požadavcích.

Před samotným výběrem konkrétního příčesku se ale zamyslete, zda Vám jde pouze o zahuštění vlasů (zde budete tedy volit délku cca stejnou jako jsou Vaše vlastní vlasy), případně zda chcete jen prodloužit vlasy (zde tedy zase volte délky, které jsou větší než u Vašich vlastních vlasů), nebo zda chcete zahustit i prodloužit (zde platí větší délka než u Vašich vlastních vlasů a větší nebo alespoň stejná hustota jako u Vašich vlasů).

1. Kolik času zabere nasazování clip in a jak moc je náročné?

Připevňování clip in vlasů zabere minimum času, většinou maximálně 5 minut. Prodlužování touto metodou zvládne každý sám bez jakékoli pomoci v pohodlí svého domova.

2. Jak se clip in nasazují?

Clip in hair patří mezi nejsnadnější metodu prodlužování vlasů. Clip in se připevňují pomocí malých sponeček ke kořínkům pravých vlasů, jenž sponečky překryjí.

3. V jakých barvách jsou clip in k dostání?

Clip in jsou k dostání v široké škále barev klasických, melírech, ale také těch extravagantních, díky nimž si můžete účes oživit.

 

 

6. Je možné clip in chemicky a tepelně upravovat?

V případě našich 100% lidských vlasů můžete provádět tepelné úpravy ( tzn. fénovat, žehlit, natáčet), je možné také ladit odstín vlasů pomocí přelivů (snad jen odbarvování není zcela vhodné, protože by mohlo vlasy zbytečně vysušit).

7.

8. Jak musím o clip in pečovat?

Podrobně se tomu věnujeme ve vlastní sekci na našem webu. Zjednodušeně stačí clip in dle potřeby umýt kvalitnějším šampónem s kondicionérem, nechat je volně uschnout, až poté je rozčesávat a dále upravovat. Není to nic složitého.

9. Jak často mohu clip in nosit?

Clip in můžete nosit prakticky pořád, snad jen přes noc je doporučovala sundat. Mnohé zákaznice si je ale nechávají permanentně bez sundavání na noc. Vše závisí na vašem vlastním uvážení.

10. Za jak dlouho od objednávky mi vlasy přijdou?

Objednávky přijaté do 14:00 hodin expedujeme ještě týž den a přepravní firma Vám balíček doručuje ihned následující pracovní den. Pokud objednáváte až po 14. hodině, expedujeme následující pracovní den a následující den přepravní společnost doručuje. Všechny víkendové objednávky expedujeme v pondělí.

11. Nepřišel Vám automatický e-mail potvrzující objednávku?

Pokud by Vám automatický e-mail potvrzující objednávku nepřišel ani do 15 min. od objednávky, v tomto případě nám napište klasický e-mail na náš: info@clip-vlasy-levne.cz a uveďte v textu e-mailu: Vaši doručovací adresu Váš e-mail a telefon Název zboží které objednáváte + barvu Objednávku ihned prověříme, případně Vám ji vytvoříme manuálně a o všem Vás budeme ihned informovat mailem nebo telefonicky.

12. Je to již více než 2 dny kdy Vám došel e-mail potvrzující expedici, ale balíček stále nedorazil?

Pokud jste zvolili doručení přes Českou poštu, tak v tom případě je balíček s největší pravděpodobností uložen na Vaší nejbližší poště k vyzvednutí. Pošťák se snaží první den balíček doručit na adresu, pokud Vás nezastihne, obvykle hodí do schránky oznámení o příchodu zásilky (někdy se i stane že nehodí) a balíček uloží na poště. V každém případě i bez tohoto oznámení Vám balíček na Vaší poště podle Vašeho jména dohledají a vydají. Na poště je balíček uložen max. 7 dní ve kterých si jej musíte převzít, jinak ho pošlou zpět k nám. V případě doručování přes kurýrní službu PPL/GLS/DPD Vás kurýr bude o doručení informovat, případně můžete volat na klientskou linku pro domluvení se na datu a čase doručení: 840 123 456 . Číslo balíčku Vám přijde v den expedice od nás SMS zprávou. V případě jakýchkoliv problémů nás můžete kontaktovat na: info@clip-vlasy-levne.cz nebo na tel: (+420) 776 605 477 můžeme Váš balík dohledat podle podacího čísla na internetu a ihned zjistit kde se nachází.

13. Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, zboží lze, dle obchodních podmínek, v původním stavu a nepoužité vyměnit nebo vrátit do 14-ti dnů od převzetí. Vyměňovat můžete za jinou metodu prodloužení, barvu, odstín i počet balení.

14. Kde si mohu nechat vlasy prodloužit?

Vlasy si můžete nechat prodloužit na naší pobočce v Brně - Řečkovicích. Pro více informací pište na info@clip-vlasy-levne.cz nebo volejte na tel. +420 608 756 776. Prodlužujeme metodou clip in, micro ring a tape in - velmi levně!

15. Mám zájem o koupi vlasů osobně, musím mít předem vytvořenou objednávku na eshopu?

Objednávka předem přes eshop není nutná. Zboží si můžete vybrat přímo na místě a rovnou zakoupit, platby lze ale provádět pouze v hotovosti. Provozní doba je Po-Pá 10:00 - 17:00.

16. Odesíláte zboží i do zahraničí?

Ano, denně expedujeme řadu objednávek i na Slovensko a do ostatních zemí.