Možnosti dopravy a platby


POZOR - pokud zvolíte dodání přímo na adresu, doručování probíhá zpravidla již následující pracovní den po odeslání objednávky. Pokud víte, že si balík nebudete moci převzít, ani nikoho o převzetí požádat, napište nám do poznámky k objednávce, jaké datum odeslání  balíku Vám vyhovuje.

Doprava:


Podle zvolené země dodání mohou být dostupné tyto volby:

Pokud by se s Vámi dopravce nespojil do dvou pracovních dnů od odeslání balíku, kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477 a připravte si číslo objednávky.

Kurýrní služba (GLS, PPL, DPD)

105Kč (+50Kč v případě dobírky)
  • Nejrychlejší a nejspolehlivější způsob doručení objednávky na adresu s možností uložení na Parcel Shopu.
  • Doručení probíhá následující pracovní den od expedice v rozmezí 8:00 – 18:00. Přesný čas nelze ovlivnit, doporučujeme si balík nechat zaslat např. do zaměstnání či na adresu, kde bude někdo k dispozici pro převzetí.
  • Informace o doručení balíku zasílá dopravce formu SMS a emailů a také kurýr Vás bude krátce před příjezdem telefonicky kontaktovat (telefon mějte tedy prosím u sebe).
  • V případě, že potřebujete změnit termín dodání nebo adresu doručení, můžete kontaktovat dopravce na čísle +420 840 123 456 nebo +420 567 771 111, případně info@gls-czech.com (připravte si číslo balíku).
  • Alternativně je po domluvě možné také vyzvednutí balíku na depu přepravce.
  • Při převzetí je možné platit hotově i kartou.
  • Pokud Vás kurýr nezastihne na adrese ani jednou ze dvou pokusů, balík se automaticky vrací k nám (v případě opětovného zaslání je nutné uhradit nové poštovné).
  • Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.

Zásilkovna

49Kč (+50Kč v případě dobírky)
  • Velmi rychlý a spolehlivý dopravce s více než 4000 výdejnami po celé republice.
  • Výdejnami jsou většinou různé prodejny či provozovny, které se liší otevírací dobou a můžete si tak vybrat podle vlastních možností tu nejvíce vyhovující (pobočky mohou mít otevřeny do pozdních hodin a také o víkendu).
  • Na většině poboček lze platit kartou nebo uhradit cenu předem pomocí odkazu v informačním emailu od dopravce
  • Doručení na výdejně je běžně již následující pracovní den po odeslání objednávky.
  • Informace o pohybu a doručení balíku na výdejnu zasílá dopravce formou SMS zpráv a emailů.
  • Pro vyzvednutí postačí kód, který obdržíte v den dodání zásilky na výdejnu.
  • Pokud není balík vyzvednutý, vrací se automaticky zpět k nám (při opětovném zaslání je nutné uhradit nové poštovné).
  • V případě, že potřebujete změnit pobočku nebo prodloužit úložní dobu, kontaktujte prosím dopravce na čísle +420 216 216 516 nebo info@zasilkovna.cz
  • Vzhledem k množství výdejen, rychlosti a spolehlivosti můžeme tuto dopravu doporučit

Česká pošta - Balík Do ruky

115Kč (+50Kč v případě dobírky)
  • Rychlé dodání balíku na adresu.
  • Doručení probíhá následující pracovní den od expedice v rozmezí 8:00 – 19:00.
  • Informace o doručení zasílá dopravce formou SMS a emailu
  • Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den od expedice zásilky a současně Vás bude přes SMS a e-mail informovat o doručování balíku.
  • V případě, že Vás pošťák na adrese nezastihne, zašle informace nebo zanechá výzvu ve schránce s informacemi ohledně uložení na nejbližší možné pobočce pošty
  • Na výzvě k vyzvednutí najdete také telefonní číslo na danou pobočku a je možné domluvit se na zaslání balíku znovu, v době která Vám bude vyhovovatz.
  • Pokud si balík nevyzvednete nejpozději do 7 kalendářních dní, automaticky se vrací k nám (při opětovném zaslání je nutné uhradit nové náklady na dopravu)
  • V případě, že potřebujete změnit doručovací údaje nebo změnit čas dodání, můžete dopravce kontaktovat na čísle 800 104 410 nebo info@cpost.cz (připravte si číslo balíku)
  • Pokud je to již více než 2 pracovní dny a pošta Vás zatím nekontaktovala a nenašli jste ve schránce výzvu k vyzvednutí balíku na poště, kontaktujte nás na čísle +420 776 605 477.

Česká pošta - Balík Na poštu

115Kč (+50Kč v případě dobírky)
  • Rychlý způsob dodání balíku na vybranou pobočku České pošty (podle PSČ v dodací adrese) pro vyzvednutí balíku máte 7 kalendářních dní.
  • Dopravce informuje o dodání balíku na zvolenou pobočku formou SMS a emailu
  • Zásilku si vyzvednete, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, od kdy na Vás bude čekat.
  • Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
  • V případě, že si balík během 7 kalendářních dní nevyzvednete, vrací se automaticky k nám (při opětovném zaslání je nutné uhradit nové poštovné)

Vyzvednutí na naší pobočce v Brně

zdarma, bez poplatků
  • Zásilku připravíme v co nejkratším čase a zašleme Vám do emailu potvrzení.
  • V pracovní době je objednávka běžně připravena již do 30 minut od objednání.
  • ADRESA NAŠÍ POBOČKY: Sibiřská 55, 621 00 Brno - Řečkovice. Otevřeno máme od pondělí do pátku mezi 9:00 a 18:00.
  • Na pobočce je možné platit hotově nebo kartou.

Dodání do zahraničí

  • Zboží je možné zaslat také do zahraničí.
  • Podle aktuálních možností se u objednávky zobrazí volba dopravy s aktuální cenou
  • Doba dodání na Slovensko je běžně 1 až 3 pracovní dny (pro rychlejší dodání doporučujeme dopravce GLS).
  • Doba dodání v rámci EU je běžně do 5 pracovních dní. Mimo EU (také mimo Evropu) jsou balíky doručování většinou do 15 pracovních dní.

(Platbu na dobírku lze využít v ČR a na Slovensku, do ostatních zemí zasíláme jen při platbě předem na bankovní účet)

Platba

Podle zvolené země dodání mohou být dostupné tyto možnosti plateb:

  • Dobírka: pouze pro ČR a SK - zboží zaplatíte při doručení nebo vyzvednutí na zvoleném místě; +50Kč (parcelshop, zásilkovna, pošta).
  • Bankovní převod: po dokončení objednávky obdržíte email s údaji pro platbu (objednávku odešleme po obdržení platby).
  • PayPal: okamžitá úhrada formou PayPal účtu.
  • Kartou online: okamžitá úhrada online přes zabezpečenou platební bránu.
  • Při převzetí u nás: na naší pobočce lze uhradit zboží hotově nebo kartou.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na emailu info@clip-vlasy-levne.cz